Най-големият търговец на дребно в света прави опит за по-добро обслужване на хората с увреждания с множество адаптивни продукти – от дрехи до технологии. Наскоро Walmart въведе адаптивен канал на своя уебсайт с подбрана колекция от артикули, които са създадени, за да бъдат достъпни. Селекцията включва адаптивни съдове и прибори за хранене, помощни устройства, играчки, […]
На 15 юни 2023г. екипът на НАСО и НАСОР се срещна с ЛEOНИ България, компания с над 400 годишна история в световен мащаб и най-голямата индустриална компания в Северна България. Тема, която събра НАСО и ЛЕОНИ е политиката на компанията в посока подкрепа за осигуряване на заетост при търсене на служители от уязвими групи, както […]
Стартиращите фирми, които търсят финансиране, са склонни да търсят венчър капитал за инвестиции, но има и други алтернативни начини да си набавят необходимите пари. От краудфъндинг от най-верните поддръжници на бизнеса до намиране на перфектната безвъзмездна помощ – sifted.eu обобщава 10 вида финансиране, подходящи за стартъпи. Венчър капитъл (рисково финансиране) Финансирането с рисков капитал означава […]
Устойчивият начин на правене на бизнес ще бъде наложен в Европейския съюз (ЕС) чрез регулации и всяка компания, която не адаптира бизнес моделите си според новите стандарти за екологично и социално въздействие и добро корпоративно управление, ще търпи глоби, трудно ще получава банково финансиране за своите проекти и ще изпитва затруднения при набиране на капитал […]
Международната финансова корпорация на Групата на Световната банка определя корпоративната социална отговорност (КСО) като ангажимент за принос към устойчивото развитие чрез работа със служители, техните семейства, местната общност и обществото като цяло за подобряване на качеството на живот по начини, които са добри както за бизнеса, така и за развитието (CSR, 2020). Такава е и […]
Повече от всякога компаниите показват съвсем конкретно с действия, ангажимент и постоянен диалог какво означа корпоративна социална отговорност на практика, какво означава грижа за служителите и за клиентите. Това каза д-р Марина Стефанова, автор и създател на CSR AdviceBox и експерт по корпоративно социална отговорност, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. “Всъщност ние бяхме свидетели […]